What's up?

6月30日...跟大家宣佈一個消息...我好像見到...B們都死了/口\...有d...失蹤左...有d明顯是咬死的...有d得半個身...有隻仲被丟到九里遠外...我無話可說...或者小寶仲細...唔識照顧佢地...可能用口咬佢地走果陣用錯力...可能太細唔識餵奶...可能訓搞果陣壓死佢地(可能性極低嘛?)...但白白第一胎都最少有隻花花生還...白白生果陣同小寶差唔多大...都係返黎個令月...點解呢...野食又唔係比唔夠...應該唔會餓到要食B掛...?點解呢...我唔明...我...唔明阿...點解會咁...

我今日會上大陸...聽日先返...勿念...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()