Work in happy.

今DAY4至CO~做左接近8粒鐘都冇累=V=...因為薯仔係度嘛...做12粒鐘都唔累拉!! 今DAY可能因為星期一 + 暑假既關係,全日都冇乜人...係接近8點果時有一陣13-20歲既男女入左來勁嘈...之後買雞塞住自己把口後就冇咁嘈了...總共買左6個桶餐=口=...買咁多拓咩...夜班今日得我一丁友...唔係阿成同薯仔幫手開LINE的話我實執十年都未執完=V=...之後薯仔怕我悶,變魔術XD...笑死我...2隻手指變4隻手指...強阿!! THEN一個二個呢係入面打邊爐-︿-...薯仔有問我吃唔吃的...不過我係傳說中既"貓舌頭"...比一般人更唔食得熱...-口-所以就冇食了...THEN食左個雪糕=V=...正正...之後收CO非常順利!! 比上一次快左15分鐘!! 收收下唔知乜事凱欣比薯仔鬧.__.,,,凱欣仲喊添...不過凱欣又係既...成日叫都唔應=口=...之後竟然見到阿成係度打GAME BOY-口-...真曳...THEN拎左3個布甸同埋一杯芒果走-V-...完

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()