今day早上又暈過~_~...朝頭早暈到小息...2粒鐘...原來暈真係會眼前一黑o_o! 不過好恐怖= =唔想再試...今day"奀"腳同學又one day式不停咁"奀"腳...!!!! 除左佢訓左果幾堂=口=...今day本人冒著這個比英文miss發現 & "奀"腳同學發現既危險影左佢對腳既相!! 仔細一睇真係好有肌肉架!! 大家睇下?

DSC01629

睇下對鞋咩款? 對!! 就係TB梁靜X同學既鞋款!! 一模一樣XD~~再睇下佢對腳既肌肉? 真係好結實架XDDD皮膚仲好黑添~~真係超強!! 有機會一定要影佢全相XDDD~~~話樣野比大家知-V-...我終於諗到佢個髮型點形容!! 四個大字!! 「飛的甩尾」!! 大家明白了嗎^ ^? 佢個樣真係男人樣黎架...實在非常強!! 大家睇到就好拉=3=

今DAY真係衰=3=...比關羽雲長~關公同學話我係咖菲貓= =...事源我的日文名字解作"貓"~所以大家唔叫我中文名唔叫我日文名叫我做"貓"...就係咁比左機會個死人關公改我花名做咖菲貓=口=...衰人...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()