唉~好SAD...點解SAD呢?
唔知...總之好SAD

今日=口=真係唔好提...好日唔返一次學
今日一返,係咁比花蟹捏我塊面=口=...死人頭...
放學仲問我有冇煙- -我乖學生黎架\口/點會有!!
之後上生活果時同666一組,之後小漢漢話:「你做乜搶我條女?!」搞笑的XDD
今日小漢漢講左不下5次「你做乜搶我條女?!」...次次都係同666講XDD
仲係咁閘係我同666中間...
今日生活堂玩波波-V-...呂同學吹左個勁樣衰既波出黎...勁似某樣野...XDDD
之後花蟹又玩野-口-拎2個波放入件衫到,話:「蔡依林G奶!!」
成班咸佬-V-...改個名都衰個人的...
之後又係咁玩我頭上果條橡根果2粒波,再禁下我個頭,話:「真係得意架姐=W=...」
我個名解做貓唔代表我係貓=口=...咪當我係咖菲貓-3-...
放學不幸的同關公同一班地鐵-口-...比佢偷拍-︿-...

今DAY完了~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()