今日一朝早比人嘈醒左\3/ .. 嬲死我!!
尋晚嬲到我3點幾先訓得著, 一早10點幾就比人嘈醒 ..

之後訓多陣就梳洗了
然後就出發去文屋企-3-
好耐冇去拉! 係浪費左既七個月入面都冇去過
唉! 唯有幫文執下屋當補償.3.
去到先發現原來唔記得帶電話=口= ..

原來豪今日生日.3.我都係而家先知
可惜佢今日要加班-3-所以文就叫禾幫手整蛋糕了

我真係進步好多XDD
冇將文既廚房翻轉-3-
我地夾手夾腳整左好多野食=W=
又蛋糕又甜品什麼的
文話, 要令伴侶覺得驚喜, 一次半次不停期既就夠了
收到了阿=3=明白哂
唉, 今日先有人教我聽SHE既半糖主義-3-搞錯的
不過算, 冇左都唔洗恨
BAD TASTE!

今日做埋善後工作遲左走, 遲左返屋企
返到去望下個電話發現好多未接來電
先醒起原來忘記左個好好好重要既約會添!
咁返到屋企又咁夜了, 九成打緊邊爐拉
所以咪唔敢打擾囉~費事累到D人黑哂口面打邊爐都打得唔開心拉!
識做既~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()