もしもし??? 我有聽錯嘛?? 我之前錯咩?
下? 能否告訴我???
你地冷落我, 無故批評我, 係我錯??????
你冇乜問題下話?! 你唔想黎咪咪黎囉
冇人拎支槍指住你威脅你牙!!

我喉嚨痛, 唔舒服, 出少句聲都得掛??
係咪要我唱哂歌牙??? 咁先叫出聲?
問我野我冇答咩?? 我有答囉唔該
你撞聾牙?? 你有咩資格話我牙??
睇下你自己出席紀錄先講拉拜託!!
講差, 你唔會比我好好多囉
起馬我成積好過你先咁囉唔該
你拎過幾多學科排名牙?? 你以前有冇拎過全級第2牙? 下?
要講義氣, 老實講我唔多覺你有囉

咩叫冷漠既樣, 冷漠既態度??
你好熱情咩?? 咩叫唔敢同我講野??
全程出得最少聲係你囉唔該
你冇問過我野, 我點解要答你野牙? 我痴左線??

佢地兩個都有資格話我, 你冇!! 你檢討下自己先講野拉
一個負責約我, 一個負責哄我講野, 你做乜野牙係度下?
你自己做過乜野牙? 問我咩態度, 你檢討下自己先拉好冇牙??

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()