west.jpg

boa-sweet_impact.jpg

boa_photo_0893.jpg

不說不知原來西城男孩五子都出道很久了, 現在都重組變四子了

這一首不是我第一首聽到的西城男孩的歌, 不過卻是我電腦裡僅有的一首(毆)

當年我找到這一首的原因好像都是因為BoA的原故(       0v0)

放這一首歌當然是有很多含意的~~ 詳情還是細看歌詞吧=w=

一起來欣賞"飛行不用翼"XDDDDD(毆)

bfo0104.gif 

 

[特別嗚謝 葉子 幫忙翻譯>3<]

*歡迎轉載但請列明出處 感謝 否則詛咒你喔0.<+*

 

[W]Everybody's looking for a something
每個人都在尋找某樣東西
One thing that makes it all complete
那令我們完整起來的東西
You'll find it in the strangest places
你會在最奇妙的地方找到它
Places you never knew it could be
一個你永遠意想不到的地方

[B]Some find it in the face of their children
有人在他們孩子的臉上覓到
Some find it in their lovers eyes
有人在他們情人的眼眸尋獲
Who can deny the joy it brings
誰可以否認它所帶來的喜悅
When you've found that special thing
當你找到那樣特別的東西時
You're flying without wings
你就會不用翅膀也能夠飛翔

[W]Some find it sharing every morning
有人在與人分享的早晨發現它
Some in their solitary lives
有人在獨自的生活當中發現它
You'll find it in the words of others
你會發現即使是他人的隻言片語
A simple line can make you laugh or cry
一些簡單的方式也能讓你或笑或哭

[W&B]You find it in the deepest friendship
你從最深厚的友誼中找到它
The kind you cherish all your life
那種你所珍愛一生的友誼
And when you know how much that means
而當你知道它有多豐富的意義
You've found that special thing
你已經找到了那最特別的東西
You're flying without wings
你沒有翅膀依然能夠飛翔

[W]So, impossible as they may seem
所以 就像他們可以預料的不可能
You've got to fight for every dream
你必須為了每個夢想去奮鬥
Cos who's to know which one you let go
因為誰知道你要放棄哪一個
Would have made you complete
才能使你變得完整

Well, for me it's waking up beside you
嗯 對我來說就是能在你身邊醒來
To watch the sun rise on your face
去看到日出映照在你的臉上
To know that I can say I love you
去知道我能對你說出我愛你
at any given time or place
在任何被允許的時間或地方

[W&B]It's little things that only I know
雖然我只了解這小部分事情
Those are the things that make you mine
這些小部分卻讓我擁有了你
And it's like flying without wings
且它就像沒有翅膀也能飛翔
Cos you're my special thing
只因你就是我特別的人
I'm flying without wings
使我沒有翅膀也可以傲翔

And you're the place my life begins
而你是我生命的起步點
And you'll be where it ends
你也將會出現在盡頭的地方
I'm flying without wings
我不需要翅膀依然能飛翔
And that's the joy you bring
且那是你所帶來的喜悅
I'm flying without wings
我不需要翅膀也能夠傲翔

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()