今day冇返. . .明天又要停課? day day都係咁的,都慣了~~真的很怨IP. . .比起佢Miss曾簡直係天使. . .我比Miss曾教左成年都冇一day憎過佢. . .明顯地係人種問題. . .真係好鐘意Miss曾. . .而家佢冇教我都仲對我咁好. . .難得難得. . .雖然佢唔算太令,但係呢間學校入面認第二都冇人認第一~笑起黎個樣真係好掂!! 如果換著係阿蓮或者IP笑起黎簡直係恐怖!! 不過阿蓮都好. . .起馬係會關心下我. . .連KK昨日都走埋來同我傾下計. . .話什麼眼訓係腦電波什麼的. . .都聽唔明佢講乜-___-最近對葉姑好感度大增!! 雖然平時都唔係憎佢. . .但今次後更加有好感!!
明天有singing con睇. . .就算IP留我都唔洗指意留我放學!!

最近見到很多人的飾物 & xanga都有KERORO. . .那套《KERORO軍曹》. . .說真的一句我想說「好out」. . .人地日本hit完咁耐香港而家先話hit. . .真係好out. . .當日香港有線未引入的時侯我都睇完拉. . .而家再睇加埋香港既聲優配音真係不堪入目. . .睇未完的漫畫版還比較好. . .睇返香港版實在想死. . .

今day我犯了都市少女的幾項常犯錯誤-____-
第一. . .掛住聽MP三,電話響到爛都唔聽. . .而且係係銀行度響/____\同埋係小池的《僕》
第二. . .排隊的時侯掛著講電話連到左自己都唔知. . .而且今day係係銀行度/____\
第三. . .約左人遲到早退-___-. . .今day約左童食飯講和. . .但我今day遲到後冇食到飯就走. . .SORRY丫. . .
都好-___-終於有d地方似返個女仔. . .哈. . .哈哈. . .

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()