Is summer time!

踏入月~~真的很熱很熱~~~對某人很失望~~~

睇法證烏冬中~~~and今day去左睇鬼域!

劇情幾于迴曲折!! 都幾多驚嚇位 & 特技很好~~但亦都有笑位=3=...後面仲有隻勁似廿一世紀殺人網絡...搞gag的...到最後原本好warm的,根住毛拉拉又嚇過=口=...真係嚇到...仲有仲有...隻水鬼真係好樣衰/口\...

之後成班去搭MTR,with莉去左新城 & 旺中...次次都唔識搭巴士返屋企-_-行左勁耐...之後返屋企...對某d人真係好失望。

and th汀回程途中,某蜜糖人仕打來-_-...不知怎的可以聽到我喉嚨仲有d痛...竟然叫我唔好食煎炸野唔好飲汽水...仲罵我笨! 蠢! 豬!! 吼\口/!!! 這是啥意思?!! 哼...仲被罵了一頓...我就比d野你睇下!!!!!!!

這是什麼? 薯條。

這是什麼? 炸雞。

這是什麼? 汽水。
怎樣\v/?? 你說不要吃的東西我都全吃了!! 哇哈哈哈哈哈哈哈!!! 死未? 死人蜜糖佬\口/!!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()