Last hope?

媽的阿-口-...竟然有人話睇唔明我上篇腥架up乜...好hurt架嘛/口\人地好辛苦先寫到咁多牙!! 今日腥架會極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極極長...請有心理準備~~

now聽緊收音機- -講什麼人人都有心靈感應,temo每個人對唔同事既敏感程度不同,所以感應的東西不同-口-要我說,我諗我感應得最強的事就是"who is love me"~~本人甚為自豪- -...基本上如果個人真係鐘意boku的話我是會"感應"到的,有時朋友以為a君鐘意我,但那是表面的- -實際上大家只是tomodachi~~最後結果亦都係做tomodachi~~對- -我是感應到的+temone~~我鐘意人多過人地鐘意我,又有冇用呢=口=...? and then這個不限於ai,連友情都是一樣的!! 邊個對我係fd邊個當我老襯的是感應到的~~這方面的自認比別人感應得早同埋準...不過仲有失效的時候- -...而且亦都有信心不足既時侯-口-...哈哈哈...哈哈...阿哈哈哈....

上左大陸3day...原本上一day架咋!! 但因為食左唔新鮮的蠔 & tuna...搞到柯左整整2日嘔左1次!! 又頭痛又頭暈又肚痛又肚帳又乜又叉!! 我快要死拉...前晚仲要訓矮頸...搞到尋晚隻左手勁想死...唉....boku真係命苦阿...

廢話說完了- -...咁我用中文講返感想拉~~雖然會唔同- -...

All about 30,JUNE, 06...

果day搭搭下車,收到錢人攻的電話,媽打初頭以為我果day要返學= =...and then知道出年返唔到去的時間,鬆了一口氣~~唔洗對住一大班唔順眼的東東...雖然過左2年,大部分唔順眼的東東都唔洗再見到...temo仲係有好多!! 我都唔想的~~本人性格就是這樣,唔玩得的人都跟我做不到tomodachi的!! 點都好拉~~出年就唔洗對於班卜街~~~uneshi拉!!!

另外...係度做左3年人- -遺憾是一定有的...這些遺憾我冇信心係7月15日之前解決...本人在某些事上是膽小如小寶的...縱使經驗比部分同輩多...亦是如此- -...

唉~~本人在這3年內,只喜歡過1個人,真正喜歡那種~~過眼雲煙 or 錯覺當然多~~~但如字眼一樣- -暫時架姐~~我好享受鐘意人既感覺~_~做人會好有勁...temo呢...唔係話鐘意就鐘意架嘛!! 要睇天時地利人和(好老土...)!! 有時睇下係咩人- -加埋性格 & 樣...好重要的!! 點都好,我鐘意既係邊個,識我既都知拉~~講多都嫌哂口水!!

3年入面呢~~"tomodachi"有好多!! 有當boku老襯的、真心的、利用me的、有異性冇人性的、好玩的、鐘意的、搞gag的、嚇人一跳的、奸的、玩me的、比me玩的、得意的、撒嬌用的、傾聽用的、吹水用的、睇唔出的、高的、肥的、矮的(我好似係最矮的- -)、瘦的、男的、女的、妖的、大的、小的、一粒的、一舊的...諗唔到更多形容詞了~~d形容詞仲好似包括埋出面d fd添- -...是但吧...到今時今日,"朋友",是可以數出來的!! 當然唔包括學校外的FD...但以前邊有得數? 四海之內皆兄弟(黑社會?! 老土左少少喎?!)...而家...菜拉、包拉(冇肉- -唔係就可以整菜肉包..)、MONKEY拉、魚蛋拉、YO拉、LADY拉、莉拉、波拉,& 某人拉(排名不分先後,BUT留意第7個^ ^)...有幾多個? 123456789...剛剛好九個!! 冇多又冇少...唉~~朋友...少到可憐~~交一個朋友是難的,交一個交心的更難!! 9個...3年來9個!! 一年返幾多個月? 10個月...3年,30個月!! 一年識3個(本人數學差,有D搞唔清)?? F1識菜 & YO...F2識莉 & 包 & 波 & MONKEY & 某人...F3識魚蛋 & LADY...唉...真係有始有終,F1識幾多人F3識返幾多...

最FD的一男一女...心水清的都知...另外我唔興講全名的~~不過唔明都應該自我檢討下...
女的...是拉!! 其實莉都係既...TEMO我最鍚都係菜...要我形容佢....嗯...得意拉、搞笑拉、笨拉、似一舊菜拉、同一般女仔一樣愛好拉(鐘意哈佬吉蒂)、鐘意講垃圾等等拉...我同菜由F1識到而家...什麼事都一齊經過過(是嗎??)...睇戲拉、唱K拉、食飯拉、搞GAG拉、比人鬧拉...好多好多,當我一丁友係DREMA CLUB入面最無助既時侯,蒲利同我成為左朋友,無錯-口-我地唔係係班房識,而係集會地點...比MISS袁鬧果陣都有幫過我...我地3年來,真正反面的我記得只有一次,ME係志蓮條橋掉石仔那次-__-...當時我嬲死佢...掉石仔之嘛-口-!! 點解要督ME背脊呢?! 但FD極都有野分享唔到拉...例如情情搭搭的東東...佢冇經驗點同ME分享呢/口\...?雖然我都好想同佢講...但係驚佢唔明嘛!! 仲有第一次去中學同學屋企都係佢屋企拉(定係YO屋企先係呢...)...搞D咩就^ ^...自己諗拉...哇哈哈~~仲有第一次有中學同學等ME放學都係佢-口-第一次中學同學同我係學校留到10點都係佢~~第一次中學出去比賽有佢份~~第一次係中學個HALL傾計係佢-口-(祺哥那次是係HALL出面的- -+)...第一次送生日禮物比中學同學拉~~第一次同中學同學睇戲拉~~第一次同中學同學出街拉~~我係同菜出街先愛上行九龍灣的-口-...以前都係沙田多~~第一次同同學出街買名牌銀包(佢果個-口-)~~第一個同我識左咁耐都唔同我去游水拉-"-...哼...應該都差不多...哈哈...幾多第一次?! 成版都係講菜~~係咪好感動呢?!

到男的...無可否認的是拉...原本呢個位應該寫祺哥的,話哂小學識到而家...TEMO中間,唔記得發生D咩事-口-大家遠離了~~仲跟包...嗯 ._.冇講野...F1都冇識個什麼男仔FD,就得祺哥一個...計埋低褲拉- -不過低褲都係因為祺哥先同我食飯~~唔算係FD~~AND THEN我而家諗緊一個問題,祺哥細過我的,我係咪應該叫"祺弟"而不是"祺哥"呢XD? 不過叫到好似契弟咁-口-...搞GAG的...講笑- -...AND THEN到F2識左佢、波咁拉...咁我"朋友"既定義都好簡單既- -...會講心事既就係拉...因為本人自我意識很強的~~好惡感都好強,唔當朋友係唔會講的...所以佢應該係我中學第一個男仔FD(祺哥應該算作小學FD-口-)...係學校同男仔咁FD都係第一次...因為本人係小學並不起眼...男仔FD都係係出面識的...嗯...係學校入面,基本上都幾多時間係一齊,因為我地學號近嘛(仲講緊F2的),上ART坐格離、考試又坐前後、MUSIC又係前後(幾方便我訓- -因為本人生得矮...)...形容的話...得意- -...我都唔想用"得意"黎形容男仔,但無法子~~感覺...嗯...上英文堂都試過坐前後...最難忘係一個下雨天...唔知佢記唔記得? 無所謂拉~~嗯...不過,唉~~變到咁都係怪我...如果唔係我什麼,我地到而家既朋友關係都唔會變...搞到而家咁都可以算係我既錯...

仲有咩說呢...應該都沒有了~~~

聲明

如果睇緊既人覺得自己個名冇係度出現...而覺得驚訝既話...咁就請自我檢討下,究竟你係點對我拉...我唔係一隻寵物、一舊廢物、一條用來攝灶既拉、一個水泡...我是我的朋友的朋友、我的情人的情人(雖然冇- -)、我的親戚的親戚、我的同學的同學...以上講既野,全部都係真心話...雖然可能有部分隱瞞,但人總有秘密嘛(就算係公開既秘密都係- -...)。總之,我係我腥架講既每一句說話,都代表我既立場、我既感受、我既心聲...無論係關於邊個、關於咩野、公開野、私人野,只要你係從我口中知道我腥架、有心從別人口中得到我腥架而不是為左八掛某一兩篇腥架既話,我就非常歡迎、尊重你地既來臨...你地有權知道我寫左D咩係度、有權係度留言、有權同人地分享...但係我極之討厭從不法途徑諸如經過幾個人先知道我腥架等既方法知道我腥架既人黎到、從人地腥架見到我留COMMENT然後連入黎、唔係經過我或者我朋友口中得到我腥架等等...我都極度不歡迎!! 猶其係我唔識既人!! 例如前排令我反感到要轉XANGA既3B班尹XX同學...所以請尊重自己尊重他人,你黎到呢到分享我既野,就請守規矩: 唔好將我XANGA USER NAME話比我唔識既人知、唔好將我寫係到既野話比我憎/我唔識既人知、唔好隨便將我既腥架話比人知(除非你認為我一定會比佢,如果唔係請先問過我)...睇完以上既聲明後,多謝大家合作!! 要睇野睇得開心,好易架姐...做返自己本份就好拉^ ^

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()