-Very-tried-

今日返3~10-V-...熟手左DD咁多! 今日真 & 徐太 & 包 & 莉都來左,但好失望鄭波冇來-V-...我好想佢來丫XDD今日如姐 & KARY & SUE同IVY都係度,幫左我好多忙>V<...CMAN同ME都上手了!! 但CMAN話仲未識禁部機-口-...其實都幾易.___.禁多幾下就識!! 不過呢...我今日成日禁錯機,搞到要自己計計左7次牙!! 有次仲計錯數比個客友善的串ME-_-...今日冇比經理話過...但比一個男人客話過-口-...算!! 我錯我認!! THEN9點幾果陣比幾個波友玩-︿-...哼...之後冇幾耐執桶餐果陣又比幾個波友玩>"<激死!! 咁勁自己入來執吧!!!! 之後有一男一女勁有錢的客(各一個L ME袋!!)來到吃唔記得咩餐...個男的非常有魅力!! 我想大概3X歲吧~~對眼明顯戴左有色CON(魅力在此),而且留有好似JAY前排留的果種"SO根"(魅力都在此)!! 勁型!! 型到爆!! THEN遲來的ZINGER拎出去的時侯,那個女的問我係咪新黎-口-我心諗,我服務差? 但原來唔係- . -...佢話D薯格有黑色!! 小姐牙-口-果D皮黎架!! 仲話什麼咁都拎出黎比人食...我心諗,關我叉事咩!! 我收銀執餐架咋!! 想講你就入廚房講拉!! 咩住個L ME大哂麼?! 雖然佢語氣好和善,但其實係鬧緊的-口-!!

THEN放工同CMAN & IVY一齊走~~BUT佢地去富豪,所以我就自己走LU!! 明天返9-3...如姐係度,IVY返2點...KARY都應該會返~因為明天比賽!! 但隻雞都會返-口-...唔想同佢一齊...好!! 講完!! 希望某趙氐會帶波黎拉-V-...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()