I will die!!

今日做到就黎死!! 6點返做到10點...點豬IVY10點要走...得返我一個收CO=口=...我一條友自己係咁洗係咁抹係咁執...痴線的!! 我幾時會死呢?! 難道夜更悠閒的代價就是收CO?! 咁我以後唔返夜更拉=口=...會死人的!!  係不停抹的期間不斷同SPITA(有冇串錯呢._.?)傾計...!!!!!!! 因為實在太悶拉得我一個收CO!! 之後抹完又比阿成狂執未抹的地方...又叫我抹埋D盤佢=口=!! 搞錯的我前日同IVY CMAN收CO都唔洗抹!! 明洽我姐!! 連SPITA都擔心我一個女仔自己走!!! 經理真的是洗人唔洗"盤"!! 吼\口/!! 之後12點幾放工竟然發現有11個未接來電!! 4個SMS!! 原來大家咁關心我-V-多謝WOR!! 明天去海馬公園玩~~~不知會點呢...XD星期日返10至8...阿!! 雖然十粒鐘...但勝在唔洗收CO...都好好拉...那麼不談了-V-早抖!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()