I wanna hope I can happy in everyday!

今day係星期天!! 莉莉 & 南 & 波(鄭)黎左等me放工XD奈何波(鄭)竟然要走先-口-...真唔比面!! 莉莉終於捨得問請唔請人囉~~都係薯仔好人-V-哇卡卡...一問就拎張FROM出來~真識做XD晏晝明明有2個仔黎問請唔請人囉~人地一有女仔黎問就即拎FROM出黎~唔知點解呢可?? THEN今日D客勁麻煩囉係!! 勁無奈囉~~CMAN唔做拉!! 都唔知夠唔夠一個禮拜-_-...雖然話係為左演唱會先黎做姐~都唔洗做唔夠一個月就走嘛? 之後今日總公司有人黎,志文 CINDY 阿成 薯仔勁緊張-口-死人薯仔仲要成6點幾先返來,之後人地係度食飯佢係度換衫打TIE,好野!! 差在未換褲!! 上次竟然夠膽死係開陽之極既經理室換褲!! 我決定下次要偷拍佢XDD之後8點幾終於放工!! THEN上5樓換衫閃水!! 之後一齊行去富豪果邊搭車車...莉莉今日要咩咩拉!! 希望成功拉!! 然後一齊去劈酒=3=

尋日星期六!! 好開心!! with莉莉 & 南 & 波(鄭)去左ocean PARK-V-本來3點半去到的~~但唔知邊D人簡單事情複雜化囉-口-...搞到接3點令先到...先玩左個什麼激流的...跌來黎果下爆驚=口=...又冇安全帶冇成...跌左出黎點算啵...THEN沖落去果下有四個白痴係度叫-V-...然後拎飛比我遲來的父母,再分開玩...之後玩什麼太空犘天輪...有四個白痴淆左底-V-...360度果下有少少驚...THEN玩完之後有飛起左 & 想嘔的感覺-口-...THEN有人淆底唔敢玩越礦飛車-_-...之後又上左山...度度都係什麼強風...唔玩得!! 結果只玩埋犘天輪...原本玩到海盜船的...但竟然又說什麼強風!! 排到淨返三份一人-︿-...媽的...D人勁爆粗囉係~~但我好有修養的^ ^...不會這樣做~~OK WOR可? 之後去左睇魚什麼的...勁多好得意的魚魚同龜龜!! 影左勁多相,不過今次是私藏的...不設公開-V-大家想睇就比$$去睇睇拉~~~之後坐覽車...D人又話咩咩WOR~~點知又淆哂底-口-...勁無奈囉~之後唔遁得搞左D咩~拎埋比卡超就走LU~牙! 仲買左隻企鵝B~~好得意-V-...某莉都買左隻~叫企鵝波囉~~之後上車走人去到金鐘,同爸媽分開行...係金鐘MTR勁無奈囉又~~D人又話咩咩喎!! 之後又話唔夠氣氛又話多人又唔咩咩!! 無奈!! 無奈到爆!! 之後返到屋企某人話比我聽咩咩左拉~~另外D人傻笑住咁走囉!! 咁係咩意思呢?? 之後傾到勁夜-口-...波(鄭)真係好學生,叫我地唔好阻佢做數-︿-收線...之後莉又訓著埋-口-得返我同南...之後唔記得幾點LU...3 4點度拉...訓著左...又訓下醒下...唔該哂你叫醒我-V-...一樣野是叫不醒我的...THEN去返工,10 - 8 =口=...10粒鐘...企到爆累囉係...之後內容如上-V-多謝收看~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()