想不到...想不到我所講既野,仍然殘留些少影響力...
我所講既,無愧於心..

我所講既11人之中,一半都說:
「好感動」、「你又整喊我」、「我D眼淚由心度流出黎」等等
我寫我既心所想既野出黎,
並唔係要作文章; 並唔係要賺人熱淚; 亦唔係要令到人感到慚愧、羞恥...
其他人有什麼感想、或者有冇睇過,我不在乎...
我只在乎,係呢個爾虞我詐既社會入面,
呢11個人,係咪或者曾經係我既朋友、知己、不可或缺既一個!
我好高興,大家都係呢個滿佈沙塵既利益社會入面,做過知心友...
有些變質既,無謂再提,但我只求大家做過既野無悔於心...
真係過得自己良心既,我亦都無話可說,無心再提...
但我既睇法,冇變。

每個人都會認為自己所做、所想既事係正確無誤...
朋友,只要你做事對得住自己既良心,過得到自己,就可以拉...
人地既目光,有時真係不必理會...

人生沒有幾多個十年。
好友們,一字頭既青春仲有四、五年就過去(此句與文無關)
雙十年華,係人生另一個里程碑...人開始成熟...
大家到左二十歲,仍然可以係呢個人情冷暖既世代,
維繫大家既感情嗎?

最近我覺得自己思想成熟左(咳)...
身邊既朋友,諗野、講野唔再係唔經大腦(某某除外)、不負責任、亂放飛劍...
大家都成熟了!
往後既歲月,大家可能各散東西,大家有自己既事業、家庭...
再聚時,情沒有變吧? 沒有變吧?

「再見亦是朋友」,希望大家到老時,仍是一班老友。

頭先同老豆講左好多好多...
都係關於我...
前路茫茫,我應該點?

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()