部腦又唔知發生咩事..上次冇畫面
今次開唔到WIN!! 救命!!
好彩有個叻仔FD幫我整=W=..過兩天又要麻煩人家拉

暫時冇腦用,找我的話,直接打我HOME或者SMS我拉!
MOBILE就免拉! 要慳D洗!

聽講豆豆病左..好似感冒!!
都怪文照顧唔好拉!!

大小寶...仲有第六B,唔係度拉!
屋企只剩東南西北同一二三四五B..

想要我怎麼做? 我也只是一個普通人
你能多顧及我感受嗎? 不要每件事也說得像是理所當然!!

"因為我係度所以唔教"
有人明白是什麼意思嗎? 還是我想太多? 我無法理解
意思是: 2個人係度費事做幾百W電燈膽?
還是: 有D野費事係妳面前講?
或可能是..我都不想說得明白
還是有更多別的意思? 我完完全全不明白
如果妳不喜歡我可以直接說,妳教他時我又不會出聲
妳這樣說,有什麼意思? 我無法明白阿!
算了,我不去就是了
滿足吧? 你們就慢慢研究拉,反正我什麼忙也幫不上
我只會礙手礙腳吧!
不是同一所學校也預計會變成這樣吧?
是我想太多了吧? 好同學!!

包,或者我應該多思考妳說的話
旁觀者清
但我又能夠做什麼?

很快就去落訂拉! MY BABY既訂..今次份生日禮物例牌由文 + 澤送
但入面竟然有我份- -...我竟然要出150!! 仲要幫澤出住150先!!
都係文出最大份-V-..380..當然拉-W-有能力者比多少少都係正常拉..XDD
星期六去落訂,1月尾OR2月頭應該有拉!!
星期日同甜心菜去街街..
大家準備送咩比我呢-3-?

今天不連載文拉,沒心情 + 唔想打字。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()