恭喜!! 終於證實了*0*(可能是我都不在所以消息有延遲XD)
恭喜馬拉女王物色新提款機成功XDD
當馬拉雞遇上羊牯時, 曰之: 送羊入雞口
哎唷唷, 怎麼這麼不識相, 想要一起也過多一兩個星期嘛
你咁做, 係人都知你撬人牆腳拉>V<你撬都唔好咁明顯嘛!
一只不懂照顧人的羊
加, 一位自命高貴洗人唔洗本的女王
嗯嗯 .. 非常好既配對!!
我想起聖誕夜, 女王跟大乳牛說的一句:
你唔係當阿嘛?
這女人 .. 不, 這女王真夠強
想當年跟某肥羊掟煲時, 竟說一句: 200蚊掟煲費~
哇*0* .. 實在太強了>口<!! 我都想收掟煲費唷>3<~~~~
這女王, 跟某肥羊出街, 吃的穿的行的, 就連睇戲的, 都係某肥羊出
我應該讚他有錢, 定係讚她搾取技術了得?
我諗, 牧羊狗都係唔洗我送拉!
佢屋企一定有隻教佢點搞定D羊, 唔係點會每一隻都主動獻身XD?
睇我批死佢, 夏天都唔知過唔過到XD
對了, 請不要蓄意為左要我跌哂WATCH而拖長, 那很辛苦的XD
仲有仲有~結局我都已經從我的搭羅牌中看到了
那一定是拋棄我的那位先被拋棄(那是一定的XD什麼搭羅牌嘛)
那女的 .. 那女王, 看一個人不順眼就立即給飛了, 原因有三
一, 他沒多少錢供她提款
二, 他是愛打機而不愛理她的
三, 他不會著緊她
對於女王大人, 這怎麼受得了嘛
我真的要放長雙眼看看這段''咁情''有幾海枯石爛唷/3\

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()