看前請先看前一篇.3.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

好多男人, 用一個英文單詞可以形容哂: SUGAR
請勿誤會-3- .. 並唔係話糖 .. 更加唔係講佢地嘔心既甜言蜜語
當然, 我講既係部分姐, 並不是全部阿.3.
睇睇我點折呢個字 ..

S-SEX 色情 性行為 性慾
實在太多男人看重呢樣野拉
當一個女仔著得暴露少少出街, 就會比某D男人用色情眼光望下
仲要話: 哇, 著咁少, 分明想人咩姐
但從來唔會覺得這只是衣著風格, 或者係潮流
仲有某D男人會覺得唔做就代表唔愛自己, 什麼理論? 仲要黑哂臉囉唔該
有幾多位會服從女朋友既意願 -- 唔想做既時候唔做

U-UNIVERSITY 大學
好多男人都夢想自己將來會入讀大學
但係永遠有人勸佢地讀書溫書既時候, 佢地會去訓搞OR打機

G-GAFFER 鄉下老頭
好多男朋友都會嫌個女朋友著得唔潮, 或者重複著一點衫
但係佢地唔會理解到女朋友同佢一切洗左幾錢, 有冇錢買衫
重點係, 佢地從來唔會檢討自己有幾''污WHERE''

A-AV 或者可釋為色情小片
有邊個男人唔睇?
問題係睇完仲要要求女朋友跟住女主角做同一樣既野
實在好HORRIBLE, AV中毒!!

R-RACKET 花天酒地
無論婚前婚後, 當對住女朋友耐左, 有幾多個男人唔做呢樣野?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

馬拉雞, 送一段歌詞比妳>3<
當然入面的''我'', 是指妳而不是我拉!

能承認嘛 我故意當那電燈膽
他日你們完場時 入替也不難
善良人埋藏著最壞的心眼
妄想一天你們會散 會選我嗎

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()