''你口口聲聲話自己冇第二個女人
   但係轉個頭你又同第二個女人起埋一齊
   我真係覺得好恐怖阿!!''
常在心-3-我BUY你
唉, 人地成日鬧交都拍左成年半
拍戲就真係拍戲~
人地好憎自己搞到常在心喊
唉, D人就話我做乜咁眼淺成日毛拉拉喊
呢個世界真係冇REAL LOVE架, 心淡

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

最新走勢: 預定三個月.3. ..
我都係話3個月左右~~一轉季就會有條掟煲癮XD

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

唉, MIC MIC真係慘
為左隻自己唔歡迎既雞, 要提早被人關起來
唉 ..

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

以下係一段文同我既對話..
關於我, 某雞, 某''衰佬''XD ..

文: HONEY!
我: 咩事唷死佬, 上緊堂的
文: 冇牙, 有D野想爹之嘛~咁阻唔阻你?
我: OK拉, 我都同人化完妝拉, 剛剛洗完手
文: 係!? 我隻豬幾時識同人化妝XDD
我: 死拉你=口= .. 我幾時唔識化丫, 你D COSPLAY妝都係我化咋啵
文:咁你化左咩妝咁把閉丫-3-
我: 新娘日妝囉, 之後再轉晚妝, 痴埋假毛, 勁吧!?
文: 勁拉勁拉~
   其實我想問你一個問題
我: WHAT
文: 你話隻雞上過個衰佬屋企了 .. 咁你估下有冇搞.3.?
我: 衰佬XD ... 好好笑
   我話冇你信唔信
文: 但係佢屋企唔係有個工人既咩??
我: ANNA? ..果陣時AUNT UNCLE係度都照搞拉
   人地仲要幫手開飯咁乖女, 點會阻住佢地搞XD ..
文: 哇 .. 乜咁識做
我: 緊係拉! 佢都唔係第一次咁做拉~唔出奇
文: 其實你有冇後悔過?
我: 後悔? 有架! 我後悔做左人地初戀阿!
文: 下? 有咩咁後悔
我: 做人地初戀 .. 好似教識左人地好多野咁\3/
文: 例如XD?
我: 例如 .. 唉, 唔知
   我淨係知我當年3個月先''正式''上到人地屋企
   人地三個禮拜都冇就上左去
文: 哦 ..
   咁姐係佢果時一個月就同你做, 而家一個禮拜都冇就做左拉XD?
我: 係掛XD
文: 哈哈 ..
   聽講隻雞日日黑面喎?
我: 係牙
   我個FD仲話佢細個果陣都冇咁黑, 一上左中學開始發姣黑面就開始皮膚黑了XD
文: 哇XD ..有冇咁誇
我: 你見過佢真人咪知囉! 不過唔好接佢放學, 費事你見到另一個忍唔住郁佢拉
文: 嘻 .. 咁隻雞住邊?
我: 東村囉
文: 東村?
我: 東頭村耶~係樂富的, 佢住果棟近新蒲崗果邊
文: 哦 .. 我得閒搵下佢好冇XD?
我: 你咪拉你, 哂哂D時間同腦細胞, 哂車錢
文: 咁又係 ..
   傻女, 唔好再為呢2條友唔開心同忟拉! 你仲有我XD
我: 我仲有好多人阿死佬XDD
   算拉, 全部人都唔睇好佢地, 個個BUY佢地三個月就散, 咪睇下點囉
文: 唉, 不過我真係覺得佢隻狗好慘
我: 你估個個都好似你鍚豆豆咁鍚自己隻狗既咩/3\
文: 算拉 .. 仔死仔還在, 何況而家係人地唔要你, 呢D咁既人冇左都唔洗恨拉>3<
我: 我咪睇佢幾時又對住MIC MIC講心事囉, 唔講拉 去搭車
文: SAYORANA>3<返到去MSN我
我: 嗯

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()