尋晚12點落街同牙晶, 牙茵吹水-3- .. 吹到比人投訴XDD
飲左支ICE, 放心拉, 冇返四五支都唔會貓的-____- ..
之後點令落去左睇底褲佬整麵包XDD .. 我真係好驚佢加料
之後衰婆晶走去拉人度閘=口= .. 之後我地輪流拉 .. 勁刺激XDD
勁驚佢著住條底底行出黎鬧我地>3<''
最後拉高左一半XD .. 之後企係中銀果邊好似捕蛋咁捕係度睇佢幾時出來 ..
點豬等勁耐都冇出來-3- .. 2點就散BAND了
就係準備散BAND之際, 牙晶睇住佢淨係著住條底底出黎拉度閘XDD ..
可惜我同茵都睇唔到 ..

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

今日9點幾起左身, 打比甜心
點豬佢牙媽話大雨/口\唔比佢出來 .. 唔通, 連個天都唔鐘意我?!
之後一路HEA-3- .. 之後落左街買菜肉包包同木瓜奶
一路睇PHANTOM一路吃-3-講到卡兒羅塔唱''卡門''拉
食飽飽之後冇幾耐甜心打來話老豆比出>W<
之後就拿拿臨換衫出去了~~~

去到九龍灣綠色盒子, 等開位果陣無拉拉比人串-口-''
都唔記得串乜 ..
之後後黎佢開位的時候, 個職員問佢: 請問有冇學生證?
之後立刻同甜心串佢: 下!? 佢有學生證XDDDDDD!????!!
條友立即黑面XDD好好笑 .. 問阿毛有冇學生證 ..(點解咁多人鐘意黑面XD?)

一開始十分不在狀況-3- ....... 連''你不屬於我了''都唱唔到
之後唱唱都就返來了\3/
很用心的唱''賤人''同''電燈膽''XD唱''賤人''既時候十分有感情
''慘得過 廢物和垃圾'',''唯有你 才夠賤格'' 十分悅耳
睇下我地飲左幾多野=3= ..
DSC03104
之後甜心拎左杯不知名既東東入來 .. 叫做咩''苦瓜茶'' ..
佢話聞到都唔想飲-3-我聞落覺得好似西洋菜湯既味
之後倒左我飲剩果D''綠野仙蹤''落去 .. BOOM!! 化學作用XDD
苦瓜茶 + 綠野仙蹤 = 炸菜味不知名飲料XDDD
DSC03103

之後行左陣陶大, 都係睇唔喏化妝袋
然後過左德福.3.行SASA既時候發現左 .. 原來我買果隻吸油紙 .. 叫 ..
DSC03107

係志蓮果邊影的, 好耐未見過湛藍既天空, 雖然帶了點灰 ..
DSC03110

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()