Firendship forever. . .

頭先. . .頭先終於睇完學園的最終話了. . .我喊足十幾分鐘T T. . .淚水一路係咁流. . .小螢最後都係冇走度. . .不過其實一開始都係一個誤會來/口\. . .太好了. . .不過. . .不過. . .始終同原著差太遠了/口\我不能說是好. . .好耐沒有一套卡通的最終話令我喊足咁耐. . .睇Destiny既時侯. . .連最終話既感覺都冇. . .真係好失敗. . .

尋日睇橘老師的非凡佳偶第6集最終話時. . .又喊了/口\. . .美蔓同夏彥. . .實在太好了/口\美蔓媽最終都承認左佢地. . .我睇到一半就開始喊. . .喊到睇完為止. . .近排的作品真的很棒丫/口\. . .

一陣去睇鬼魅山房. . .我諗我喊唔出了/口\. . .不過睇再說一次我愛你既時侯,我是偷偷的哭了的/口\. . .

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()