Sh*t...what the fu*k??

以下內容有關本地收購之日本動畫且極度偏激(已經過過濾),
無興趣及受唔住刺激者請勿觀看!!

M 只適合家中成年人觀看
_____________________________________________

 

 

 

仆...真係唔睇由自可一睇就把幾火!!! 死人無線!! 那是什麼垃圾配音?! 什麼垃圾釋名?! 邊x個係奧盧?! 邊x個係史汀娜?! 邊x個係卡嘉蓮?! 邊x個莉古絲?! 邊x個係阿沙?! 你有冇問題牙?! 人地叫Moblie Suit Gundam Seed Destiny!! 機動戰士  都得!! 但係乜x野叫做機動戰士特種計劃命運?! 凸你媽的...唔怪之得個fd叫我唔好睇...我仲諗住無線第一日首播捧下場...好彩我冇睇!! 我驚我媽係度都睇到x哂粗咋!! 你他媽的乜x野配音?! 乜x野聲優?! 真係越睇越把火...上一緝已經夠衰...今集d配音仲x!! 我都唔想搞到個腥架咁濁!! 但我真係忍唔那到囉!! 釋名又錯Q哂...配音又難聽...吼!! 還我奧魯!! 還我Stellar!! 還我拉克絲!! 還我石田sama!! 還我桑島sama!! 還我田中san!! 還我保志san!! 還我鈴村san!! 還我池田san!! 還我三石san!! ...死人爛鬼無線!! 好心你雙語播放等人地有自由揀返日本原聲拉!! 好爛阿!! 做左三十幾年一D應有既進步都冇!! 仲越搞越衰!! 我寧願睇返美少女戰士年代既仲好!! 遲d魔界女王候補生都唔洗睇拉!! 睇公主候補生(仆x無線釋超齡細公主...)都睇到我冇眼睇!! 睇美人魚PichiPichiPichi(x!! 無線釋唱K小魚仙...冇x野牙?)果時又睇到x哂咀...你媽的唔好搞爛個市拉!! 人地CF仲連載緊魔界女王候補生架!! 搞到人地冇哂人氣!! 香港人唔好咁無知拉!! 香港叫做得好!? 我好想死牙!! 妖!! 谷鬼氣唔講拉!! 睇侏羅紀牙頂!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()