Miss you forever...

終於完成《軒轅劍參外傳.天之痕》...now寫下玩後感。

一開始玩是因為我哥以前玩過...覺得幾好玩所以就玩...其實都唔知玩乜,後黎玩玩下都覺得唔錯...我真係覺得呢隻GAME作為一隻GAME劇本寫得真係幾唔錯...結局都有2個...受玉兒同靖仇既好感度影響的...難度我玩的這個笨蛋王子真係咁笨?! 笨到玉兒要離開靖仇?! ...我記得我哥玩果個玉兒係可以返生的...我就係玉兒返生不能...唉,都幾遺憾...劇本中段開始不斷出現賺人熱淚既"橋段"...不過是否真係賺人熱淚就見人見智拉...不懂情操的人一定哭不出來~本人玩左咁耐都喊左幾次...劇本真係好好...本人玩的結局最後陳師父死了; 張烈跟月兒回到北方放牧; 靖仇跟小雪一起生活(應該); 玉兒死掉了,轉生為牧羊人的小女兒,名叫阿玉; 宇文拓帶住寧珂既靈魂自我放逐到西方尋找寧珂既故鄉 - 魔界,但我認為寧珂99年轉生後應該就係軒轅劍肆既女主角妮可...因為打佢的時侯佢係有一陣子變做妮可個樣的o__o...而且係本緝入面寧珂既靈魂收入伏羲玉琴入面靠著其心之力淨化寧珂既魔力,使其轉生後就算出生於魔界都會保持住天真 & 純潔(by古月仙人),and then永遠得到伏羲玉琴既保護不會受到魔力既污染(by古月仙人too)...所以係軒轅劍肆既女主角妮可就是一隻善良既妖魔...嗯...背脊係有對翼的...係本緝入面寧珂都提左好多次大王- -+魔界既大王...嗯...故事到最後透露了寧珂喜歡的人是宇文大人(學寧珂ing); 靖仇喜歡的應該是玉兒,但因為"失卻之陣"既關係所以將最愛既玉兒忘掉了,只記得小雪; 而小雪喜歡的是靖仇...但亦都好喜歡玉兒(作為朋友)...嗯嗯,真係一段複雜既三角關係...玩咁耐本人試過2次味方全滅- -...忘記係打邊個了...後來屈打鬼娃升爆lv先去打其他...超容易...個個變廢哂.___. ...

呢個劇本寫成小說都不錯~~但拍成戲 or 畫成漫畫 or 畫成動畫就免了...一定會變到好白痴...拍成電視劇應該都勉強可以既- -...都係變做小說好...最後,《如憶玉兒曲》真係幾好聽...load多幾次ending打多幾次師父再聽都值得的...(其實可以上網dl...)...玩後感到此完畢,多謝收睇~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()