Mercury lampe.

底紙換成了水銀燈 + 真紅 + 雛莓>3<!! 重要係漫畫風格的!! 好正正!! 我真的完全迷上了薔薇少女/口\...如果是齊七個薔薇少女就好了><加上第8個我都會好開心!! 雖然薔薇水晶並唔係薔薇少女之一/口\...如果係呢幅圖後面加埋翠星石、蒼星石、金絲雀、雪華綺晶同埋薔薇水晶就好了/口\...就齊了7個薔薇人偶同埋假的薔薇人偶!! 背景音樂都換成了薔薇少女第二季的片尾曲,Kukui主唱的"光的螺旋律" -3-好開心

今day第一day考試...竟然要去平時見家長果到考-口-...考考下見到蕭灑哥-口-...簡直三生有幸,可以同個千古奇人一齊考! 12點就考哂了...with莉莉去左葉姑度傾計...傾傾下上左3A度HEA...那條問題的答案是你想要知而不是他吧?

多謝阿文-3-...昨天一叫就來陪ME劈酒...多謝你陪我咁耐...陪我傾左咁耐...或者我都明白左D,可能到而家都未明...點都好,多謝你陪我劈完仲幫我整理返...幫我執屋/口\...如果我早幾年識你...我一定揀你的/口\...呢D就真係夠老友了/___\識多幾個都嫌少>3<

好想快D搵份工/口\我要接我的SD回家...還有我的PS2...哎/口\錢真的越大越唔襟洗...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()