I have nothing to say.

今day極無奈...一返到去就比人罰企到放學...仆...咁我返黎拓7? 我唔好係屋企訓多陣? 你他媽的...仲要等人人放哂先對卷...對黎拓? d分差乜到咁對唔對都一樣,難道對左會多十幾廿分?! 係我仲驚。頂你的今day要去唱K架嘛...搞到成點先走得...臨走前仲要整句「妳瘦左」...你他媽的錢人攻你境定贈慶牙? 我果頭朝早磅完重左成磅你同我講瘦左?! Have you take you medicine?? 簡直搞gag!

然後去銀城Neway...冇野好講! 我重申講多次比人cut歌我係會面的!! 咪話我唔通知聲。

and then唱完南瓜車就仆返屋企...老豆用機! then用半個鐘時間衫都揀唔到就執野出去swim...and終於買到GSD女角盒玩第8緝的Meer A款 & B款 & 第一次出盒玩的Shiho!! Meer的...唉!! 究竟廠商有沒誠意出? 我簡直想死!! 質素竟然拍得住DX Collection系列!! 這是從前沒可能發生的事!! 現在竟然發生了!! 這...我實在沒辦法說...不計其他角色的盒玩,淨計Meer從前出過的...就連食玩都沒這麼差!! 除了件衫見得下人之外,樣 & 頭髮簡直係命!! 而家太暗影唔到...明天補相!! but Shiho第一次出盒玩又不錯~~人家始終是小伊的女朋友加上第一次出,所以質素會係全緝最好的? 不是說拉女王同霍克姊妹不好...不過拉女王今緝嚴重癡肥...相信女王迷一定極度失望(雖然同一個樣但我並非女王迷!)...露娜更不用說,週邊嚴重過多又唔係特別好賣的不予置評,美鈴妹妹嘛...那根腿真的太過粗了...說回Shiho...為什麼跟露娜同樣是紅軍而且也是女的,但點解Shiho的制服跟男的一樣而露娜卻是迷你裙? 雖然Shiho穿男軍的制服也很帥...但人家始終是女孩子 ,應該比條裙人地著下嘛~~真係唔公平! 就只因出鏡機會少就要著男軍制軍? 我記得渣大魔既faith紅軍大嬸都係著男軍制服的...真的是因為出鏡次數問題嗎? 但人家Shiho在GS MSD入面可是主角來丫!! 就因為不同單位的動畫就要這樣嗎? Shiho真可憐/口\...

剛吃完生菜魚肉...而家想訓添!! 但吃完就訓會變胖子的~~怎辦呢? 算~了! 聽歌吧...大家早抖!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()