遲了一DAY打的日記...算了,日期都係寫返今DAY...

TO 文 & 濠:
人生好短暫架咋...幾十個寒暑剎那間已經消逝不返...唔好為左少少事而鬧交、反面...你地兩個係社會壓力、家人反對,到搬出黎自己住、養埋豆豆...唔經唔覺都差唔多3年拉...唔好成日為左咁少既事就鬧交拉!! 兩個咁大個人成日搵我呢個十令歲既令妹黎解決你兩個既問題...醜唔醜先? 有咩唔喏咪坐低講到喏囉...我知呢D說話好老土,但事實就係咁囉...你兩個既感情問題要自己先解決到,局外人最多提供意見架咋! OK? 自己諗下拉...兩個大男人...

尋日去左哈佬吉蒂既神秘大宅...好多野睇=V=...60蚊...如果平返20蚊就差唔多~~由於場內唔比攝影,相會好少-3-...大家看看! 這個就是九龍灣展貿既售票處~~

咁喏影到2個男女添-3-...個售票員姐姐仲話我咁好彩換到隻粉紅KITTY=V="...

呢張就係飛拉~~~

呢度就係入口前的一隻長廊~~哎也._.影到LUNCH菜添...

海報們的寫真

呢個就係入口處拉~~個食蕉哥哥比我影埋=V=..."

呢度就係入面拉!! ....薯!!!!!! 唔好話比人知,我係偷拍牙=V="...

係入面見到個好恐怖、聞所未聞既KITTY=口=...不過由於禁止攝影既關係,我就影左新MONDAY既介紹相拉~~大家做定心理準備喎!!

呢個就係闍之食蘋果KITTY...!!

唔單止好大個口=口=...隻手仲識伸長...超級恐怖...之後仲玩過個GAME...拎D提子係咁撞KITTY XDD勁好笑...之後仲有哄KITTY訓搞、陪KITTY踩3輪車上學等益智GAME=口=...係入踩三輪車果度之前,發覺唔識出去-__-....點算呢? 之後返左去問個"令仔"哥哥,佢就帶左我地去某佈景書櫃前,道:「拉~~度門就係度,點開呢? 就係咁...(BOOM、BOOM、BOOM)....咁樣拉! 個頭撞3次,再推開佢就係拉^ ^...你地走之前試下先呢?」那個笨蛋= =...我地笑住咁走左...之後同KITTY一齊坐蘋果上太空XD影左張相~~之後行出去見到米露迪(MELODY)、大寶、布甸狗、LITTLE TWINS STAR等等~~之後去到賣野的地方,搞左勁耐就走LU~~

呢度就係出口拉~~

尋日好開心=V=...好睇過上次果個HIDE AND SEEK...果次淨係睇冇野玩~~今次有!! 仲有澳門果個都好想去! 不過好似遠了點阿=口=? 對了,今DAY仲換左隻金色KITTY...好似招財貓^ ^不過如果吊埋係頸繩度又好似多得濟...但又唔知換走邊隻好啵.__. ...真難揀...

最近唔單止畫L,連海砂都畫埋...以下是3個心情 & 3個不同版本的海砂(自家製)._.畫得不好粉絲們不要打我阿...

呢個係最初畫既海砂,左邊係夜神月來的-口-...唔影佢...下面都畫左個,有埋帽的...

呢個算係最可愛的一個(3個版本之中)...不過畫法都唔同~~

呢個係根據小"火田"健老師的面部畫法 + 千草老師的眼睛畫法幗的...第2個海砂~~不同都係同原著差好遠=口=...

再根據小"火田"健老師改良後的同一個表情第三個版本的海砂.__. ...

比例係好左,但冇左海砂果種可愛俏皮既感覺...反而變左類似"純"既感覺...例如"清純'、"純情"等等...

總括黎講第2個最糟=3=..."第3個畫特最好,第1個最可愛(本人的價值觀)。最近都發覺畫功退步左...但比例好似進步左...頭髮部份都畫得好左,畫得到想要既髮型出來...

唔打了~~PS II快要回歸我的懷抱...但我的ANI同LEROI唔知幾時先來到我家....

點解我想要既野都得唔到呢? 人又係咁...公仔又係咁...唉。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()