最近,越黎越唔鐘意小N...佢係令我最近煩躁不安既罪魁禍首!! 大家想找晦氣請搵佢!! 最近佢唔知發生咩事...好似食物中毒咁!! 亂講野亂比野我睇...唱句歌你聽!! "ALL THE SH*T THAT YOU DO!!"...真係好想殺左你!! 斬你十八碌又好、磨你成粉又好、搞碎做免治扒又好...總之就想買起佢!! 雖然把口咁講-口-...但又唔捨得啵...冇左佢我會不知所措架...點算呢...我又唔可以冇左佢啵!! 真麻煩...過幾年有米換過個-__-...我講緊乜野? 佢咪就係前排(近排都係)令我不知所措NNOTE BOOK囉~__~...(以為N為"人"者勿打-口-...)

最近愛上左好多野XDD...LOLITA拉(STWEET除外)、PUNK拉、尼亞拉、L拉...仲有VANNESS....D歌-O-以前既負離子長髮LOOK真係夠哂銷魂XDDD....而家拍住KANGTA,LOOK又唔同左,感覺上,型左XDD不過樣都係麻麻地姐...不過唔緊要!! 呢樣先喏我~~樣唔重要=V=FEEL最緊要...XDDD

文 & 濠好像重修舊好了~~咁咪好囉! 拍得成拖係一種緣份黎架!! 好好珍惜拉~~

今DAY返一個鐘...7至8-口-...原本今DAY去海豬公園的~~之後大夥兒又話唔想去~~就變左BBQ! 但係早兩日雨神(我覺得似風神多D-_-)派比安襲港!! 預計多數燒唔成拉~~所以就變左韓燒拉=V=...雖然我唔鐘意食濃味既野(睇心情架姐...),但唔緊要! 有我既SASHIMI三文魚=3=...OK架拉...我淨係食三文魚已經可以飽架拉!! OK喎!!

ANI買不成了=口=...老豆唔肯借錢...而家慎重考慮買ANI定LEROI好....""好難揀架嘛!! 唉...大家一樣SIZE喎!! 樣又唔同...ANI就可愛D...LEROI就大個D...唔知牙/口\...ANI預計遲會變返3020(計埋WIG)...LEROI就應該唔會加價...連WIG同衫1600...價錢實在相差太遠拉!! 我又想要ANI喎! 但LEROI又唔錯...點算呢?!...唉/口\...唔打住了!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()