好累...最近覺得,"人"呢樣生物好難捉摸...好好地,點解要變成咁? 我唔明白...

to 12469:
鐘意一個人,洗唔洗變成咁? 要忘記一個人,用時間已經好足夠...用時間去忘記一個人的確要好耐,你咪當做買個教訓,等自己唔洗有下一次既錯愛囉? 點解你要去傷害身邊既人? 你覺得咁樣做就會忘記到你愛既人? 我話比你知係冇可能囉...人係唔會"忘記"曾經發生既事,只會"醒不起"...你堅決要傷害身邊既人,有咩好處...? 損人不利己...作為你既朋友,無論你信唔信我都好,你發生任何既事,我都會係你身邊支持你...你做錯事,我都會批評你...但你為左佢,失去所有朋友又點? 你就會得到佢既愛拉咩? 到頭來傷害得最深既,可能係你...點解要咁做? 我覺得唔值得為左一個吊兒郎當、冇認真考慮你地既感情問題既人而咁做囉...你失去所有野,代表左d乜? 唔代表佢會認真考慮你地既問題! 唔代表佢會正面咁面對你地既問題! 只意味住你失去左好多有價值既野! 咁你做盡咁多野又有咩意義? 你為左一個咁既人,唔單止傷害身邊既人,仲傷害自己!! 值得咩? ...講真我真係對你好失望,唔係因為你欺騙我地,而係你為左一個咁既人而變成咁! 每個人既相識都係緣份既牽引...只少我係咁樣認為,既然你地既緣份份屬朋友,我覺得無需要勉強...勉強冇幸福,你覺得自己而家幸福嘛? 點都好拉...若然你仍然要咁做,我唔會阻止你,始終我都只係你既朋友,並唔係你咩人...我冇權阻止你,不過我盡左我既能力去做我做到既事...我覺得已經冇遺憾,接下來既事,我唔會再干涉你,你就做你喜歡既事拉...不過我想話你知,呢度有個人等緊你,等緊你變返做從前既你。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()