DSC04435DSC04436
之前跟甜心逛SOGO的時候敗的新瓶子現在現身了!
真的很不錯~好有日本味道!! 愛死這個瓶子了~
可惜的是 .. 入面的所謂低糖綠茶 .. 真的很難飲 ..... 味道怪極了!!

---------------------

對不起哦>"<最近忙昏頭, 連波比生日都忘了SD SMS!!
在這裡補祝一句 生日快樂*
祝中學生活愉快~身邊再沒有八公八婆!

--------------------

喂! 垃圾們! 你地唔好再申請空白XG入黎拉好嘛!?
簡直係浪費網上資源! 你班社會寄生垃圾蟲!
想睇咪大大方方入黎囉~又冇話唔比你班垃圾入黎喎
社會上就係咁多你地班無膽匪類垃圾寄生火星蟲拉! 先會咁唔掂!
要睇咪大大方方入黎囉! 垃圾! 不知所謂!
又要睇又唔敢用自己ID! 簡直連寄生蝨都不如!

--------------------

'哭 我為了感動誰 笑 又為了碰著誰
看著你的眼 勾引我的淚 為何流入溝渠'

--------------------

今天聽到很有趣的事 ...
某人躲在廁所哭喪似的, 還勞動到朋友們又安慰又什麼的
真的十分好笑 ... 笑到我肚好痛哦!
看漫畫就看得多, 還是頭一趟聽到人躲在廁所哭 .. 哈 ..
請問一聲, 我可以心涼嗎?
什麼? 我黑心? 沒人告訴你嗎?
對著沒價值的人我何止黑心, 再惡魔點都可以哦~呵呵

牙, 最近跟某朋友談電話, 談起某些趣事的時候, 他說了句:
'叫MAGGIE果D真係特別好戲架姐!'
我: '係囉! 特別係叫美琪果D呢! 牙, 我講緊美琪拉!'
真是的! 叫MAGGIE和叫美琪的真的是天生戲骨子嘛!
不加入戲劇學會真是戲劇學會的一大損失! 牙, 我沒指名是誰拉~請勿對號入座~~

-------------------

剛剛跟老爸老媽去吃過飯, 然之後去了日本城找神奇海綿, 見到一個十分有趣的玩具
DSC04434
字母戰士XDDDDD
是參考柯柏文嗎!? 十分好玩的玩具嘛XDDD

-----------------

就快脫離閉關生活了!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()