' ' 裂痕怎麼蓋?? ' '

今天是孔仙sport DAY決賽日 ,, 有去, 可是卻發生了件憾事 ,,

為什麼要將我同那件油扒比較??
就算我扎孖辮, 我都完全唔覺得我就要係似施琦琦
我拎妳地同肥媽比又有咩感覺?? 同杜麗莎比又有咩感覺!?
做得耐朋友, 唔係代表可以完全唔顧及對方感受掛!?

點解要批評我既衣著, 我既品味, 我既style?!
有咩問題!!? 我得罪妳地邊個?!
我鐘意點著, 唔代表係唔令, 異相, 冇品味!
每個人既style都唔同!! 點解我同妳地唔一樣就要當面批評我??
我著得短又有咩問題? 下?! 我腳又未粗到唔適合著短裙 ,,

我既負面形象?? 咩叫負面形象? 下??
我唔鐘意返學就負面? 唔做功課就負面? 唔讀書就負面? 定係咩?
有d咩可以令到妳地決定我聽音樂會既時候會做d丟妳地臉既事??
妳地有邊一位同過我去聽音樂會?? 下??
去音樂會要點著, 我都知掛? 我係一個有常識既人囉, 我平時著得短, 我都識得尊重場合囉

我係鐘意聽非主流音樂, 我係鐘意聽punk rock, 我係鐘意聽r & b
咁又點? 代表我唔識得欣賞classical?? 何以見得??
十幾分鐘一首曲, 咁又點? 好出奇咩?? 我本人唔覺

究竟發生咩事? 我黎係為左同妳地聚下 ,, 唔係黎做孤兒!
知唔知係人地面前咬耳仔係好冇禮貌既行為??
仲要問既時候唔講, 話講都唔明 ,,, 唔講點明牙???
我都想了解妳地既事多d, 我地已經唔同校! 生活時鐘又唔同 ,,
點解永遠聚頭既時候, 唔係批評就係冷落 ,, ??

點解我撞到頭既時候, 淨係識得笑?? 笑之餘, 總有野可以做下掛??
好痛架! 妳地試下撞牙! 問候都冇句 ,,
妳地如果唔想我黎, 咪出聲囉, 話唔歡迎我囉, 唔需要咁做囉 ,,
我完全唔明白我有咩錯 ,, 錯到要受到咁既對待

咁鐘意同細路女玩, 就唔好叫我黎, 自己玩飽佢拉
識我既人都知道我唔會鐘意同細路玩 ,,
當我係咩姐? 黎到坐係度, 成個白痴咁, 一個二個走哂去同個細路女玩
仲要有咁遠坐咁遠, 仲要調位, 唔想同我坐出聲囉
我冇要求妳地同我坐嘉賓席架!

我走得瀟灑, 妳地都睇得灑脫拉?
唔追上黎不特止, 叫都冇聲 ,, 明白哂
出年唔洗預我拉, 反正我係孔記都唔係受歡迎果堆, 忘記埋我囉
反正我存在與否都係不大問題, 我本來係孔記就唔多朋友, 妳地唔歡迎我, 就當我消失左拉

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()