我隻Mythdoll仲未到丫...
小POI說最近廠方人手不足,所以可能要6個星期以上先有貨...
而且從她口中得知,原來Mythdoll係本地娃社= =...
早知是這樣的話,要DOLLZONE的夠好吧!
1580...加少少就可以買2只DZ的細娃了!!
至少我可以接我的焚月回家= =...

最近發現,原來我一直覺得很美的大娃,是SD10的new make up的SARA...
另一隻側是SD10的old body的KIRA...
沒想到阿= =...官方上看是多麼不美...
換了個妝、換了對眼、對了個WIG...竟是如此優雅!!
另我想起尋日電視聽到果個"呢個世界冇唔令既女人,只有懶既女人!"

最近覺得好煩...
返學又煩; 唔返學又煩...
老豆老母又煩...
我真係唔想做人...
點解咁煩架?
我唔煩你地你地做乜煩我姐?
唉...
唔通真係要我離家出走你地先開心?

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()