我不知道我還可以說些什麼。

我完全唔知妳想我點..我應該用咩態度對妳?
唔係個個人既價值觀都同妳一樣..
我同邊個一齊,老實講,係我既自由..
好多謝妳咁關心我..
但妳比我既壓力遠比其他人既多...妳究竟想我點?
我唔係什麼乖乖女..基本上我咩都夠膽死做
妳想我點?
做含羞答答既戀愛中既少女?
做孝順父母既乖乖女?
做發奮向上讀書既自閉女?
妳想我點? 我要點做妳先滿意?
妳心痛乜野?
我成晚冇訓第日眼訓黎唔到而心痛?
我條頸咁樣係我自己搞成?
我成日出街又同佢傾電話冇搵妳而心痛?
難聽講句,妳同果個既關係妳都未搞好,2年拉!
妳連自己想點都未知! 
妳咁關心我我好開心,但我既社交唔需要妳管..妳亦都管唔掂
妳果句"心痛"令我好唔高興囉
我有乜野令妳咁心痛?
我個心痛緊果陣妳係邊? 我最需要人關心既時侯妳係邊? 做緊乜野? 同邊個傾緊電話?
我最墮落果陣扶返我上黎既都唔係妳! 我喊到面容扭曲既時侯哄我既都唔係妳!
我跌落谷底既時侯妳做過乜野? 我爬返上黎既時侯妳有冇幫過我?
呢D種種既事...趙小姐同粱小姐都可能做得多過妳!
放棄? 我唔明白囉
妳有唔放棄過我咩?
我係妳心目中既地位,可能比係趙小姐心目中既地位仲低!
妳或者想講唔係,但呢個係我既感覺
妳係呢方面既視野比我更加模糊! 妳九成既地方已經比張生完完全全咁蒙蔽左!
妳作任何感想我管唔到,但請妳小心妳既措詞
我邊忽似另一個趙小姐?
我同佢一樣咁虛偽牙? 定好似佢一樣咁賤? 好似佢一樣咁扮野?
妳呢句都令我極唔高興囉
我唔知我邊忽似果位趙小姐囉
我話妳似施琪琪淑女妳又會點呢? 唔該設身處地咁諗下拉
我係咩性格,我諗妳都略知一二,有時有D野無需要咁執著
妳關心我,我好開心
但妳既感想令我好唔高興
我係得一隻腳既雀仔(好老土- -),唔會定性,亦唔會不負責任
妳與其費時失事咁關心我呢方面既事,不如好好處理下妳同張生既關係還好拉
或者講句對唔住妳會好過D。

決定了,今年,我最想要的生日禮物...
將會係Pullips x Rozen Maiden既第2彈 - 水銀燈-V-...
先睇下相相先...


遺憾的是,其實佢隻眼係深粉紅色的=口=為什麼這只係紫色阿...?
唔緊要...係可以換瞳片的嘛..
但係又少咁對翼丫= =..
這是薔薇乙女動畫版官方網既劇照..

最新出品PVC塗裝完成品FIGURE

動畫截圖

找不到漫畫圖丫...
不過這只水銀燈人形感覺同漫畫入面既滿不同嘛...
不過算拉=V=...我都鐘意...而且仲係田中小姐配音丫!
同以上配既可愛型配音完全不同!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()