完全迷地獄少女了-3-...
原來地獄少女出左真人版拉! 而家出左第一話..
不過除左做骨女果個女人似樣之外
那個什麼岩田小百合都唔似愛-︿-...
今日睇睇下動畫版,突然手痕想畫下-0-...
這是官網的圖圖...有點不像動畫入面的阿,但還可以拉..

格離果個就係什麼岩田小百合...一D都唔似!!
DSC02042
其實畫左半身的=3=...把和服也畫了
就是愛去把人流放到地獄時穿的那件拉...
但因為唔太滿意加上沒有填色..所以就只影了左眼-3-...
不過始終唔係影實物...沒那麼鮮艷了拉!!

尋日睇到段好正既野..
"男人全身投入工作時,女人知道事業對他的重要,但仍控制不了自己,去搶回他的注意力。
她會哭著給男人一個電話:「我見你日忙夜忙,想燉湯給你喝,但一不小心,把湯倒翻,燙傷了手。你不用理我,我沒事的,鳴--」
男人唯有放下手頭上的工作,趕回家中,看她那燙傷的手。
「為何那麼不小心?」
「我整天想著你阿!」
小孩子愛搗蛋,原因是想爭取大人的注意。
女人從來都是小孩子。
"
BY "這算戀愛嗎" - 阿寬

真係勁正XDD

今日勁唔好老鄙囉..
比老母話要CUT電話,仲要係我面前打電話!!
勁無奈!!
146蚊有幾多牙? 自己用得少就話人用得多...咩道理牙??
用個550分鐘既緊係會爆拉!
多餘。
借完錢之後等我搞個長期抗戰...!!!

剛剛參照PEACH-PIT眼睛的畫法..畫左幅出來-口-...手太痕了..
DSC02044 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()