I think I was born just to meet you...
by Kaworu

剛吃完老豆節餐...打下腥架先...

暴走中!! 暑假預算支出表NO.1 出爐公佈!! that is my girl!! my LUTS KID - Ani!! 娃(連16mm原廠玻璃眼、娃盒) + 運費 + 化妝 + 全身護漆 + 全身磨側線 + 新衫仔一套(因為my girl未來...不知尺寸無法自己造...)....一共一共!! 預計36ooHKD!! just tall me i must find a job!! 唉/口\名字都想好了!! 跟me姓!! 鈴木嵐月!! Suzuki Minamitsuki!! 大家都是janpanese(諗起係MSN玩大王的事=w=")!! 鈴木-口-my姓(之前是佐佐木sasaki)!! 無解!! 我自己改的不行嗎?!? 嵐月,嵐!! 因為本人喜歡吃南瓜(某d產品,特別鐘意南瓜湯丸"南瓜造皮,不是南瓜涵" & 南瓜忌廉湯)!! 另外是本人喜歡很久以前出的一支叫嵐谷的綠茶!! 月!! 本人十分喜歡某些異樣的東西~例如什麼陰、寒氣、吸血鬼、黑夜、月、黑貓、黑色、闇等等...明白嗎? 即是me is屬於夜晚的東西!! 明白冇? so i like the moonso最後命名為"鈴木嵐月","Suzuki Minamitsuki"!! 以後稱my girl為小嵐月-3-me & 小嵐月都係janpaness~~不知有否串錯~~日本人英文水準係低dd的! 請中三a班某12號同學不要亂想~~

還有想說什麼呢? 牙,對,我想說我吃緊的薯片好好味...對,我決定了,無奈結果如何,我都一定不會再留係BHMC...因為裡面有太多"督眼督鼻"的物體 & 人(不是某14號同學)...所以無論點都好,我一定唔會留係度,除非天有異像如考完試之後竟然六月飛霜飛足個鐘,咁我會考慮留低...so,畢業果day的xanga會命名為"My memory of BHSCMC",會極長的由第一day入學講到走果日的!! 相信會係今day的幾倍~~另外所有人的名字會用全名 or 大家都知道的名字(平時只用代號嘛~~)...會講很多別人不知道的東西-3-例如一d八婆八左好耐卻只知得七七八八果d拉~~某d八妹八公仔好想知的東東拉(心知肚明了)~~究竟咁多年入面我的首選best friend係邊個(心裡有數吧)?! 我最愛又係邊個!? 最鐘意又係邊個!? 最憎係乜水!? 表面上沒事其實日日咒佢又係邊個? 表面上冷friend但其實覺得好煩又係邊個?? 不過"用真名"這個決定仍然諗緊係咪真係咁,因為有敏感題材嘛~~有d野寫左出黎可能咁就散架拉! 嗯...想咁寫是因為前幾年Cindy姐姐寫得好好睇嘛...唔知我有冇咁既能力寫^ ^? 我對我作文既能力好有信心拉~~應該唔會悶,...所以呢,沒興趣 + 嫌長的人請畢業果day唔好上來了~~免你掃興~~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()