Happy birthday !

6月23日的早晨~今day是吳穎穎的生日! 以前me咁任性辛苦了! 祝你一年高過一年-_-+其實6呎都夠拉可XD? 再高d冇人敢埋你身...

對了...比文說中了!! 什麼- -? 就是我一喉嚨痛就會發燒的事- -..............吼...可惡!! 已經即刻買蜜糖補疚架拉...都係咁...但為什麼一喉嚨痛就會發燒呢,___,? 唉- -頭好痛...大家不用理我...由得我去死吧!!

訓到時間都混亂哂了!! 做過咩都唔記得...總之就是碌ling果日...我最後都係叫左文上來...劈酒...sorry拉莉莉-3-...人家唔開心嘛...在回家途中的巴士上...撥了一通電話- -...就回家等了...本人今次有提供零食的-3-...and than今次的是青島...比藍妹好飲d呢...下次都係飲青島算了...說了很多很多...飲到貓哂...但我記得我臨昏睡前一刻...我說了應該2年前就說的一句話...回覆,也濛濛地聽到了...我也知道現在的你,和我是不可能的...我明白的...變了就不會再變回來...如果有日你變回來就揀我吧...哈...今次也多謝你幫我執拾好呢- -...因為我發覺一起身就聽到我媽把聲...好似係尋晚來...

人真係- -...黑開有條路...自從同某人分手後呢(明係賴落你度)-_-搞到好似同邊個都冇可能咁(事實又好似係--)...真是的...難道我要同文走埋同一條路(不要介意丫o_o"作例子罷)?! 但我唔想丫- -...雖然如果同性的話好多事情都可以互相理解...但係呢-_-唉...有d野女同女始終係唔得架嘛...算罷...反正我男女都得- -鍚me就可以了...又唔係未試過...真麻煩...男女又有什麼分別?! 多d同少d野之嘛!! 唉...真麻煩...唔想做人了-_-

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()