in 屋企--
ME: wei~ 文, 人地網友都送左聖誕禮物比我拉, 你幾時送阿??
文: 人地網友送聖誕禮物比妳關我事嗎??
ME: 人地係網友都送聖誕禮物, 咁我同你咁耐感情係咪更加應該送先??
文: 人地網友送左我就要送, 我唔係咁認為囉~~~
ME: 你姐係咩意思\口/唔送既意思嗎!?
文: 我冇咁講過囉, 傻婆~ 有排都未到聖誕節拉, 我不嬲送正日, 不過--
ME: 不過咩
文: 不過我未開始諗送咩好=-=
ME: 你去死吧\口/!!

男人真是的.~.一定要講到出口先會做嗎??

----------

in 老麥, 某客人點餐完成, 正在交待餐點的細節--

客人: 阿, 唔該, 某包要走沙津醬, 某包要走芝士, 某包要走茄 ,,, 等等
職員: 好既, 麻煩等等

數分鐘後, 職員執餐完成, 正當收錢既時候, 客人正在點算 ,,
客人: 唔該, 我話某包要走沙津醬, 某包要走芝士, 某包要走茄 ,,,, 喎
職員: 下? 係咩? 你有講過咩? 幾時?

聽說這位職員在一個星期後再光顧的時候已經不見了
今時今日這樣的服務態度是不行的.\ /.

----------

in 明愛--
ME: 小草.\ /.妳認住果個黑髮黑衫dot柄男(指)!!! 佢玩完我電話玩牙茵個電話牙!! 幾衰牙
小草: 哦? 即係佢玩弄完妳, 再玩弄牙茵?
ME: mm .\ /.!!!
牙茵: 死白痴囧小草用 '玩弄' 咁既字眼妳都話 'mm' 既?!

這個故事教訓大家一定要聽清楚對方的用詞=-=

----------

今日返明愛開會十分不快\口/那個dot柄男!! 阿 ,, 是星柄男才對!!
(注:: 請留意' 星柄 '的讀音喔.v <! 不要讀錯' X病 ' ,,,)
十分討厭囧!!! 開會的時候隔離組嘈, 話下佢地就得嘛 ,,, 竟然係度咆哮!!
狗來的嗎?! 竟然大大聲的 '' !!!! 想嚇死人家嗎?! (想起某個不愉快經歷)
這個星柄男真的十分輕佻驕傲 ,, !!!!!!!!! 又一身煙味(我只聞慣牙晶同牙豪的煙味.\ /.)!!
人家傳紙給你, 不接就罷拉!! 幹嘛要面無表情輕輕一丟丟落地!??!??!?!?!?!?! 真過份!!
這是男人嗎?! 真他媽的那個!! 還要玩me同蕃茄的電話!!!
問他會不會來幫忙, 竟說:: ' 睇下有冇令女黎拉~ '
你這個超級幼齒學人說什麼睇下有冇令女來先耶囧?! 聽說你比我還小耶!!!
下次再見到你把你的好似男人下面果度咁既衰樣拍下!! 放上來!!
牙 ,, 呸, 不要再見了.\ /.!!! 滾出藍星吧!!!!

----------

現在我的正在努力尋找精神寄託
暫時來說很順利! 很快就可以去嘗試那個新的寄託了=]
不過~ 我是先不會說那是什麼
待我成功了, 有一點成果再告訴大家吧!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()