以下言論部份過激,請各位切勿對號入座!! THX

八婆!! 仚家剷!! 仆街!! X你老鼠!! 頂你個肺!!
我真係好撚耐未撚爆鳩過粗拉!!
我真係忍唔撚到你地班八婆!!
仚家好似"冷攤"咁唔撚識黎拎野!!
訓訓訓. . .訓撚左咪鳩起身!!
買果d乜鳩撚野紙咁撚重搞到要攤屍咁訓牙仆街?!
你奶媽我比夠你1磅好未?! 2磅?! 定3磅牙?!!
比鳩盡你3磅拉. . .
你地兩倍都未撚夠我地拎既野咁重牙!!
仆街. . .訓訓訓. . .死撚左牙? 係又好喎
冇眼X乾淨盲. . .
你地出左幾撚多錢咁巴撚閉牙?!
50? 100? 150好未??
仆你個街出得小小錢又唔撚拎野. . .
整左張邀請卡好撚令就好鳩巴閉?
哇! 真係好撚令啵!!
令到好似你地塊美臉咁啵!! 八婆?!
我地要借錢先夠比牙八婆們. . .仚家都係妲己. . .
一個二個八婆好似斷撚哂手手腳腳咁"攤"撚哂. . .
你老味我聽日唔撚返睇鳩下你地點鳩樣整!! 仆街. . .

以上言論請各位切勿對號入座!! THX

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()