唔知點解, 越來越憎隻馬拉雞
話我著衫品味差, 當然拉~
我冇你咁有錢買翻版袋嘛 .. 仲要話比人知係正版 ..
我當然都沒錢買衫衫拉, 我又未試過好似你咁當人人肉提款機
不過, 這只是你的評價而已^ ^我又唔係著比你睇
你係乜水姐? 成日冷熟, 好嘔架你知唔知/口\?
豬豬 ... 嘔 ...什麼稱呼!? 同你好嬌熟咩 .. 想嘔囉唔該/3\
好心唔好冷熟叫我的菜做小菜菜拉唔該 ......... 人地唔係同你好熟架咋
你唔好呢種打扮, 唔代表佢唔係潮流, 唔代表佢唔好睇, 唔代表係其他人眼中都唔好睇
你少見多怪, 就唔好出聲拉唔該~死MK
你著衫好好睇咩? 咪又係MK周街見到果D
你果D唔係叫潮流, 你果D叫隨波逐流
我係就住某人先咁著, 因為我真正著衫既品味根本就係日系囉
我知呢個人唔好日系, 我就著返平民D囉, 簡單D囉, 係你眼中''正常''D囉
我將所有日系衫(雖然好少XD)都放哂係我女人屋企^ ^阿文的家
加上事實上我根本好少買衫^ ^我係果D玩樂大於打扮的
我寧願拎錢去玩我都唔會買衫囉
不過放心拉^ ^我現在自由身 我會將我既所有衫變做日系衫的
我會買過哂所有衫衫~再著黎比你睇XD ..我問你死未?
反正自由身的我正是個小富婆XD
仲有阿, 你覺得自己有什麼好?
我諗到! 你讀書好過我XD有錢過我
仲有仲有~你飛機場過我, 營養不良過我, 乞人憎過我XD
論音樂, 時裝, 設計, 文學, 美術, 你哪裡好過我了?
任何關於藝術的你都不及我, 請你節省少少吧XD馬拉雞
最後一句, 我唔係唔令既女人, 我係懶既女人♥
你睇死我嗎? 我就勤力比你睇XD
你話我品味差? 我就SHOW OFF我真正既品味比你睇
滾出藍星吧XD
MK馬拉雞***

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()