阿阿 .. 今天大掃貨了-3- .. 淨係耳環都買左7粒 ..
我今季的裝扮是: 男仔 x 女仔 x PUNK x DETAILS XDD
一共洗左5百幾蚊!!
我都說XD不拍拖的禾是個小富婆~~呵呵

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

雞雞>3<
有沒人告訴你, 你好可愛阿~~~我圖鑑度有你既出現!! 看~~

P1032061
(請勿對號入座 .. 我覺得好似陳婉瑩XD)
(小N有裝PHOTO IMPACT真方便XD那些雞好可愛)
名稱: 馬拉雞
屬性: 攝牆鬼科
所屬: 雞仔隊頭目(狗仔隊同行XD)
出沒地: 牆腳
體形: 約165CM高, 極度營養不良, 生長了十多年, 乃飛機場場主
專長: 發現牆腳就在附近徘徊, 一有機會就 -- !!(成功與否另計)
興趣: 撬牆腳, 於人肉提款機提款, 指鹿為馬(翻版當名牌), 變臉

有錯嗎有錯嗎. 3. ? 有錯我立刻修改XD
有人提點我小心那只小貓貓 .. 原來最後那只PHANTOM係你!! 雞!!
算吧, 我都估到 .. 我一直都認為是雞不是貓, 好彩我一向唔聽人忠告XD
你都算做得幾出面 .. 想當年F2我都係偷望下姐
你竟然次次調位都飛奔去某人格離 ..
如果我係度, 我驚我忍唔住串你阿XD
某蛋真係同某豬一齊既都冇你咁明刀明槍, 你好勇敢丫!!
你真係唔驚放學比人接, 出街比人逗XD ..
不過算算算!! 我說說而已, 我才不做這種事
人家乖女孩來的. 3. ....
我跟你說阿 .. 我有很多線眼的
我就算唔再係呢度讀, 我都知你好多情報XDD .. 雞雞
除非你係孔仙洲消失拉 ..
哇 .. D消息真係鑊鑊新鮮鑊鑊金!!
上次UT去自修室, 都見到你望到我既一刻即刻黑面, 又變返正常
快到你耶XD國術大師
現在某人單身了, 你更加肆無忌憚吧!?
好好好, 我放長雙眼的看XD有免費好戲睇了

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()