我失去了 .. 他
在別人眼中, 他已變成壞蛋
但我卻仍然深深的愛著他 ..
究竟是為了什麼 ..
告訴我這個消息後 .. 他從沒慰問過我, 也沒有找我 ..
無論他用意是什麼 .. 但為什麼我仍然要愛著他?
他都不愛我了, 為什麼我還要這麼疼, 這麼愛?
擁有的時候 .. 我沒有認真設想過, 什麼時候會失去, 失去時該怎樣
現在 .. 我真的失去了, 我卻只懂哭 ..
失去了, 才知道我真的很愛很愛他 ..可是我再沒有機會去表達
我再去愛 .. 看來只會被人唾棄, 也被人罵笨
可是, 我控制不了對他的愛 ..
彷彿他是我的生存目的, 我活著就是為了愛他 ..
從前我當看玩偶戲一樣, 看著那些情侶愛得生離死別 ..
現在, 我變得比他們更糟 .. 我由暗戀, 變成雙戀, 再變回單戀 ..

我現在 .. 彷彿在密林中被老練的馬夫撇下
我以為, 一定可以一起走到出口去 ..
但那卻只是我的空想 .. 馬夫不想跟我一起走下去
現在, 我停留在密林中 .. 我茫然, 我迷路了
沒有了馬夫, 我不懂走 ..
沒有了馬夫, 我連唯生都有困難 ..

Nah nah la la la nah nah

I miss you, miss you so bad
I don't forget you, oh it's so sad
I hope you can hear me
I remember it clearly

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
Oh

Nah nah la la la nah nah

I didn't get around to kiss you
Goodbye on the hand
I wish that I could see you again
I know that I can't

Oh
I hope you can hear me cause I remember it clearly

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
Oh

I had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why
And I can't take it
It wasn't fake
It happened, you passed by

Now your gone, now your gone
There you go, there you go
Somewhere I can't bring you back
Now your gone, now your gone
There you go, there you go,
Somewhere you're not coming back

The day you slipped away
Was the day i found it won't be the same no..
The say you slipped away
Was the day that i found it won't be the same oh...

Nah nah, nah nah nah, nah nah
I miss you

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nekovo124 的頭像
    nekovo124

    ★*猫猫町3丁目の喫茶店..+'

    nekovo124 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()